Υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης & Επισκευής Γκαραζόπορτας
Ρολά, γκαραζόπορτες, μοτέρ συρόμενα ανοιγόμενα, Service
Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης – Επισκευή Γκαραζόπορτας – Service
Χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με το ρολλό ασφαλείας η την γκαραζόπορτα σας;
Χαλασε η γκαραζόπορτα, ή κάποιο μέρος στο ρολλό ασφαλείας, η στο μοτέρ της συρομενής η ανοιγόμενης γκαραζόπορτας σας;
Σταμάτησε να δουλεύει το μοτέρ η γκαραζόπορτα η τά ρολλά ασφαλείας, χωρίς να γνωρίζετε γιατί;
Όποια συσκευή κι αν διαθέτετε,
Όποιο πρόβλημα κι αν αντιμετωπίζετε με το ρολλό η την γκαραζόπορτα σας,
Η Sofos Doors είναι δίπλα σας για να γλιτώσετε άγχος, ταλαιπωρία, και πεταμένα λεφτά!
«Μπορούμε να επισκευάσουμε και την πιο δύσκολη βλάβη της συσκευής και, εκεί που άλλοι τεχνικοί ‘σήκωσαν τα χέρια’ εμείς θα τα καταφέρουμε».
Διαθέτουμε την απαραίτητη τεχνογνωσία, και έχουμε ετοιμοπαράδοτα τα περισσότερα ανταλλακτικά για όλα τα μοντέλα δημοφιλών κατασκευαστών που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα.
Αφότου έρθουμε στο χώρο σας, οι έμπειροι τεχνικοί μας το ελέγχουν και σας ενημερώνουν για το κόστος επισκευής.
Κατόπιν συνεννόησης μαζί σας προχωράμε σε επισκευή και σε άμεση παράδοση .
Τι κάνουμε για τις συσκευές σας:
Αναβάθμιση Λειτουργικού Συστήματος (Upgrade)
Επίλυση προβλημάτων (Εγκατάσταση, ενημέρωση, επαναφορά ρυθμίσεων)
Επισκευή ή αντικατάσταση κάθε μέρους του μοτέρ, όπως:
Μηχανισμός οροφής
Μπαταρία κοντρόλ
Επαφές τροφοδοσίας / συνδεσιμότητας, κτλ
Προηγμένος έλεγχος και επισκευή ηλεκτρονικών μερών, όπως:
Πλακέτα
Επισκευή βλάβης λόγω υγρασίας.
Ενημέρωση με τηλέφωνο η γραπτό SMS ( μηνύμα) η email για ολόκληρη την πορεία επισκευής της συσκευής σας. ( Απαραίτητα πρέπει να γνωρίζουμε το κινητό σας και το email σας για αυτή την υπηρεσία)
Το κεντρικό τμήμα τεχνικής υποστήριξης – εξειδικευμένοι τεχνικοί και σύγχρονα διαγνωστικά – λειτουργεί στον Κορυδαλλό.
Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από το είδος της βλάβης, την δυσκολία διάγνωσης, την διαθεσιμότητα σε ανταλλακτικά.
Αν είστε επαρχία ή δεν μπορείτε να έρθετε αυτοπροσώπως στο επισκευαστικό μας κέντρο, μπορείτε να αφήσετε το μηχάνημα σας στο πλησιέστερο Courier, ή για την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση σας, να το αποστείλετε στο κεντρικό τμήμα τεχνικής υποστήριξης με το courier της Γενικής ταχυδρομικής με δική μας χρέωση, και θα σας προσθέσουμε το κόστος όταν σας στείλουμε πίσω το δέμα.
Πριν την αποστολή της συσκευής σας καλό θα είναι να τη συσκευάσετε σωστά –σαν δεματάκι- προς αποφυγή πρόκλησης βλάβης από την μεταφορά. Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για την οποιαδήποτε ζημιά υποστεί η συσκευή σας στην μεταφορά λόγω λανθασμένης – κακής συσκευασίας.
Μαζί με τη συσκευή, συμπεριλάβετε μια φόρμα με τα στοιχεία σας και την περιγραφή της βλάβης.
Σε περίπτωση που η συσκευή που μας στέλνετε καλύπτεται από εγγύηση, παρακαλώ στείλτε το τιμολόγιο ή την απόδειξη σε φωτοτυπία, και συμπεριλάβετέ την μαζί με το προϊόν που είναι για επισκευή, καθώς θα βοηθήσει στην ταχύτερη επεξεργασία και καταχώρηση από το τμήμα παραλαβών και έλεγχό του από το τεχνικό τμήμα.
Η τηλεφωνική επικοινωνία με τεχνικό μας παρέχεται δωρεάν.
Η επίσκεψη του τεχνικού στο χώρο σας για τον έλεγχο χρεώνεται (ενδεικτικά) 30 € (+ΦΠΑ), ποσό που αφαιρείται από τη συνολική αξία της επισκευής, εφόσον την αναθέσετε σε εμάς.
Η επίσκεψη τεχνικού παρέχεται εντός Αττικής για εκτός διαμορφώνεται ανάλογα.