Πολιτική προσφορών Sofos Doors
Ο τρόπος που δίνουμε προσφορές, για ρολά γκαραζόπορτες ειδικά για μικρά έργα, είναι ο εξής: Ζητάμε από τον ενδιαφερόμενο πελάτη τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για την ενδεικτική προσφορά μας για οποιαδήποτε εργασία τον ενδιαφέρει π.χ. βασικές διαστάσεις ανοιγμάτων, επιθυμητή χρήση κλπ.
Δίνουμε την ενδεικτική μας προσφορά και εφόσον ο ενδιαφερόμενος την αποδεχτεί θα επισκεφτούμε τον χώρο του ώστε να πάρουμε τα λεπτομερή κατασκευαστικά μέτρα και να σημειώσουμε όποια άλλα στοιχεία είναι απαραίτητα.
Εφόσον τα μέτρα μας δεν έχουν σημαντικές διαφορές από τις διαστάσεις που μας έδωσε ο ενδιαφερόμενος τότε δεν συντρέχει άλλος σοβαρός λόγος για αναθεώρηση της ενδεικτικής προσφοράς, προφανώς θα είναι και η τελική προσφορά μας.
Μπορεί να σας φαίνεται υπερβολικό να μετρήσετε ένα άνοιγμα για να πάρετε μία προσφορά, όσο εύκολο και εάν είναι αυτό, τη στιγμή που άλλοι ανταγωνιστές μας δείχνουν πρόθυμοι να έρθουν στο χώρο σας για να πάρουν μέτρα.
Καλό είναι από την άλλη να γνωρίζετε τα εξής:
Στις μέρες μας ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Είναι απίθανο τα έξοδα των ανταγωνιστών μας, για να έλθουν στο χώρο σας να πάρουν μέτρα, να είναι σημαντικά μικρότερα από τα δικά μας. Και αυτοί έχουν να πληρώσουν φόρους, ασφάλιση, καύσιμα, διάφορα έξοδα και λογαριασμούς και, φυσικά, να βγάλουν και κάποιο κέρδος. Ο χρόνος που αφιερώνουν για να παίρνουν μέτρα ισοδυναμεί με έξοδα που πρέπει να αποσβέσουν με κάποιο τρόπο. Πόσο μάλλον, την στιγμή που όλοι γνωρίζουμε, ειδικά μάλιστα εντός Αττικής, πόσος χρόνος μπορεί να χρειαστεί ακόμη και για μία διαδρομή λίγων χιλιομέτρων.
Ο πελάτης πιθανόν να φωνάξει 2-3 ή και περισσότερους ανταγωνιστές μας για να πάρουν μέτρα – την δουλειά όμως θα την δώσει μόνο σε έναν. Για κάθε μία δουλειά που παίρνουν λοιπόν, θα έχουν πάει πολλές ακόμη φορές να πάρουν μέτρα και για άλλες δουλειές που τελικά δεν πήραν. Το κόστος για τις χαμένες δουλειές τους από κάπου πρέπει να πληρωθεί.
Πως φαντάζεστε λοιπόν ότι βγαίνουν αυτά τα έξοδα,?
Απλά, με την μία δουλειά που θα κλείσουν, θα προσπαθήσουν να καλύψουν και τα έξοδά τους, τόσο για τα μέτρα που πήραν για αυτήν όσο και για όλες τις προηγούμενες δουλειές για τις οποίες πήραν μέτρα, έστειλαν προσφορές αλλά δεν τις έκλεισαν. Οπότε, στο κόστος αυτής της δουλειάς θα ενσωματώσουν αν όχι όλα αλλά μερικά από τα προηγούμενα έξοδά τους. Και, για να μπορέσουν να κρατήσουν χαμηλά τις τιμές που δίνουν στον πελάτη, σίγουρα κάποια “υποχώρηση” θα πρέπει να γίνει (πχ “φτηνιάρικα” προϊόντα ή προϊόντα που δεν καλύπτουν τις ανάγκες του πελάτη, προχειροδουλειές, παραβάσεις της εργατικής και φορολογικής νομοθεσίας κλπ).
Λογικά και εμείς θα έρθουμε να πάρουμε μέτρα, αλλά θα το κάνουμε μόνο όταν ο πελάτης έχει ήδη δεχτεί την ενδεικτική προσφορά μας. Εάν δουλεύαμε με την λογική του ανταγωνισμού, θα ήταν αδύνατον να διαθέτουμε, τόσο καλές τιμές, με τόσο καλή εγκατάσταση και υποστήριξη.
Προμέτρηση από τεχνικό μας
Όταν ο πελάτης δεχτεί την ενδεικτική προσφορά μας, θα στείλουμε τεχνικό μας στο χώρο του έργου για τα τελικά κατασκευαστικά μέτρα και να καθορίσει τυχόν ενέργειες που πρέπει να ολοκληρωθούν από τον πελάτη, πριν προβούμε στην εγκατάσταση.
Μπορεί να υποδείξει επιτόπου ποιές από αυτές τις ενέργειες πρέπει να ολοκληρώσει ο πελάτης (σε επίπεδο εργασιών και υλικών), πριν προβούμε στην εγκατάσταση. Σε περίπτωση που η εγκατάσταση είναι δεν είναι εφικτή ή ο πελάτης δεν είναι διατεθειμένος να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες, τότε πρέπει να τον ενημερώσει άμεσα ότι ή θα αναλάβουμε εμείς τις παραπάνω ενέργειες με επιπλέον επιβάρυνση ή δεν αναλαμβάνουμε το έργο.