Η βασικές αρχές της Sofos Doors
Δεν επιδιώκουμε να αναλάβουμε πάση θυσία το έργο. Εάν δεν είναι δυνατόν να ικανοποιήσουμε ή να εγγυηθούμε τις ανάγκες του πελάτη καλύτερα να μην αναλάβουμε το έργο. Στόχος μας είναι, εάν αναλάβουμε το έργο, να πάμε μία φορά, να κάνουμε την καλύτερη δυνατή εγκατάσταση και, όσο είναι δυνατόν, να μην χρειαστεί να μας ξανακαλέσει ο πελάτης για επισκευές και ρυθμίσεις.
Όταν βλέπουμε ότι κάτι πρέπει να διορθωθεί, δεν το κρύβουμε από φόβο να μην “τρομάξουμε” τον πελάτη και “χάσουμε τη δουλειά”. Σκοπός μας δεν είναι να δώσουμε τη χαμηλότερη προσφορά και να “πάρουμε την δουλειά”.
Τις επιλογές μας σε υλικά και εργασίες τις καθορίζουν οι απαιτήσεις για σωστή εγκατάσταση και δεν κάνουμε υποχωρήσεις σε αυτόν τον τομέα. Όταν έρθει η στιγμή της εγκατάστασης, δεν κάνουμε προχειροδουλειές, δεν χρησιμοποιήσουμε φτηνιάρικα υλικά και δεν κοιτάμε να περικόψουμε τον χρόνο εγκατάστασης.
Δεν έχουμε την λογική να μας καλεί ταχτικά ο πελάτης για επισκευές ώστε να βγάζουμε επιπλέον χρήματα .
Δεν σκοπεύουμε να πληρωθούμε και να “εξαφανιστούμε” μετά την εγκατάσταση. Εάν ο πελάτης μας χρειαστεί μετά την εγκατάσταση, θα είμαστε εκεί – απλά στοχεύουμε στο να μην μας ξανακαλέσει για επισκευές με το να κάνουμε, εξ’ αρχής, σωστή δουλειά.
Δεν επιβαρύνουμε τον πελάτη με “επιπλέον” ή “απρόβλεπτα” έξοδα. Αναπόφευκτα, μερικές φορές παρουσιάζονται όντως απρόβλεπτες καταστάσεις που απαιτούν περισσότερες εργασίες και υλικά. Σίγουρα όμως, δεν είναι επιδίωξή μας να παραπλανήσουμε τον πελάτη και να ανεβάσουμε το κόστος ζητώντας, την τελευταία στιγμή, επιπλέον χρήματα για εργασίες και/ή υλικά που, υποτίθεται, δεν μπορούσαμε να προβλέψουμε.
Εάν κρίνουμε ότι όντως μπορεί να προκύψουν τέτοια έξοδα, ενημερώνουμε από την αρχή τον πελάτη για αυτή την πιθανότητα ώστε να το λάβει υπ’ όψιν του.
Δεν επιδιώκουμε να βγάλουμε το μέγιστο κέρδος από τον πελάτη. Για παράδειγμα, εάν οι ανάγκες του καλύπτονται από έναν οικονομικό μηχανισμό, δεν του προτείνουμε κάποιον ακριβότερο μόνο και μόνο για να πάρουμε περισσότερα χρήματα. Ακόμη και εάν ο πελάτης έχει αντίθετη άποψη, οφείλουμε να τον ενημερώσουμε όταν δεν υπάρχει λόγος να ξοδέψει περισσότερα χρήματα.
Δεν ασχολούμαστε με τον ανταγωνισμό. Εάν ο πελάτης επιλέξει μία χειρότερη λύση γιατί είναι ελάχιστα φθηνότερη, αυτό είναι δικό του ζήτημα. Η δική μας ευθύνη σταματά στο να τον ενημερώσουμε για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της δικής μας λύσης.
Δεν θέλουμε με κανένα τρόπο ο πελάτης να νιώσει εξαπατημένος μετά την εγκατάσταση. Πρέπει να τον ενημερώσουμε από την αρχή για το ποιές τυχόν από τις απαιτήσεις του δεν γίνεται να ικανοποιηθούν και ποιά τυχόν ζητήματα ασφάλειας ή λειτουργικότητας θα υπάρχουν μετά την εγκατάσταση.
Google plus